Inget ska stoppa mig!

Godmorgon på er!
Usch vilket åskväder det vart nu på morgonen. Hoppas verkligen det blir finare väder sen framåt dagen. Jag och Ellen ska ju iväg på äventyr idag och shoppa byxor och sommarkläder till mig. Jag har vart orolig hela veckan för om jag verkligen skulle komma iväg pga all värk och yrsel jag haft. Nu ser det ganska lovande ut, men jag bör ta det lugnt. Bäst att göra sig redo. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i Mage, rygg, fotled. Syndimma, morgonillamående. Små trött.
 
Så jag längtat efter Gbg<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Har du inte övervägt att du kan ha drabbats av bakterien chlamydophila pneumoniae (TWAR)? Det är en vanlig infektion men som ibland kan sätta sig kronisk. Finns ju inga blodprov som man kan bekräfta det med tyvärr då den är intracelluär utan det är bara månadslånga antibiotika-kurer som kan bekräfta om man "hittat rätt". Svårt att få hjälp från läkare med behandling, man får testa sig fram själv - cpnhelp.org är en bra källa hur man går tillväga. En sak jag lärt mig är att läkare idag varken har koll på aktuell forskning eller är särskilt intresserade av att hjälpa människor hur sorgligt det än låter :(

Hoppas du blir bättre! Kram

Svar: heej!
Jag har inte TWAR detta är uteslutet sen länge tbx. De flesta av symtom jag har beror på ME/CFS & Fibromyalgi. Visst råkar jag ut för infektioner då och då. Men jag ser inga likheter med mina nuvarande symtom med TWAR-symtom.

Jaa det är inte lätt att hitta en kunnig läkare.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-05-26 @ 21:10:07
URL: http://www.fridaas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0