Min bön om styrka

Hej!
 
Idag känns allt jobbigt, varje steg är tufft  och varje andetag tar emot. Tårarna vill forsa ner för kinden och rösten vill skrika ut allt vad den kan pga smärtan som sprider sig i kroppen. Jag önska jag kunde trolla bort all värk ur kroppen. Har fått nog av den nu! Jag vill njuta av livet inte ligga nerbäddad och gråta. Tår efter tår, leende efter leende. Jag bara ska vinna! Kramiz<3
 
Dagens bön
Jag älskar dig
så snälla
klappa min axel
och viska orden:
"Var inte rädd"
för att göra mig stark.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Cecilia

Tack för din ärlighet och din fina blogg som jag nyss hittade till.
Såna dagar kommer, då sjukdomen helt kan få en att tappa hoppet och glädjen...
Jag hoppas så att det känns lite bättre idag.
Många röstar på din blogg på Besökstoppen.
Varma tankar

Svar: Tack så mkt<3 Allt som skrivs är det som vill ut från hjärtat vilket ibland är glädje eller sorg. Gårdagen var tuff men denna dag tycks bli bättre mkt Bättre, ska försöka studera lite så jag inte halkar efter mer.
massa Kramiz till dig<3
♥JèÑnIèY♥

2014-05-30 @ 08:11:43
URL: http://cecilia.ekhemmanet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0