Status innan hemfärd

Hej på er!
 
Jag mår idag något bättre när det kommer till smärtorna, men magen gör det svårt att behålla maten ordentligt. Vilket inte heller är så bra då jag redan väger mindre än vad jag ska, som tur är det sjukhusbesök/behandling imorgon bitti. Hoppas verkligen min läkare har en bra behadnlingsplan nu.
 
Jag är konstigt nog fett taggad inför veckan även om den mest består av sjukhusvistelser och skola. Det känns dock jobbigt att lämna det vackra riket här på ön till en tråkig stad med folk. Det dröjer nog inte länge innan jag flyr hit till paradiset igen. Kramiz<3
 
Hejdå mitt paradis, ses snart igen<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Adelina

Åh vad fina bilder! saknar Kållandsö <3

2014-05-10 @ 23:06:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0