1:a Advent pysselgädje

Heeej!
 
Gårdagen har idag satt spår på rösten och talet, men i övrigt mår jag okej. Jag känner mig faktisk lyckligare och en enorm glädje inombords sen kompisträffen igår. Åren går men vissa saker förändrats aldrig och tur är det!
 
Just nu sitter jag och pysslar ihop en påse som barnen ska ha sina vantar och mössor i under vinterhalvåret. Den kommer nog bli super bra i slutändan även om det kommer ta någon dag till innan den är klar. Jag måste ju pausa då och då, dessutom gör inflammationen i bröstkorgen det svårt att sitta en längre stund. Känner mig otroligt taggad inför en ny vecka där allt kan hända, kramiz<3
 
Barnens blivande Påse.....
 
1:a ljuset lyser nu så klart....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Cecilia

Vilken fin påse!

Önskar dig en skön advent.

You Rock!!!

2014-11-30 @ 18:51:43
URL: http://klokegard.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0