Aldrig ska jag glömma dig

Min Gud till morfar...
 
Det har nu gått 5 år sen du somna in en tidig söndags morgon. Vi alla visste att dagen skulle komma, men vi trodde aldrig de skulle ske så nära inpå. Vi kommer aldrig glömma dig och jag vet att du är glad för att mormor hittat Sture som du bad henne göra. Du gjorde det inte bara för hennes skull utan för allas. Hon behöver någon som styr upp lite och våga säga ifrån. Saknad och älskad för evigt det är du. kramiz<3
 
Det finns så mycket jag vill säga dig.
Du finns alltid nära och visar mig vägen.
Styrkan du hade har jag fått.
Ditt leende är nått som jag aldrig kommer glömma.
Du är min andra halva och det är jag tacksam för.
Jag älskar dig min Gud morfar.
 
Du sa till mig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0