Fått nog av kroppen!

Godkväll på er! 
 
Jag är tröttare än någonsin så orkar seriöst inte göra nått utan ligger bara i sängen med lampan släckt och ibland lite musik på. Nått är helt klart tokigt i kroppen. frågan är vad? Någon gång ska jag nog få svar på den frågan även om det krävs mkt tjat för att jag ska få den vård jag har rätt till.
 
Mina föräldrar har fått nog av att se mig såhär sjuk, så redan på måndag ska mamma ringa till avd, då vårdcentralen inte gör sitt jobb alls. Styrkan finner jag igenom barnen och mina vänner som finns vid min sida. Jag älskar dem så otroligt mycket. Utan dem hade jag gett upp allt. kramiz<3
 
Kroppstatus:Smärta över allt! mest i benen och höft. illamående. Trötthet/svag, slem i luftrören.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0