Lungkontroll & behandling

Hej Hej!
 
Jag har vart i väg på sjukhuset i hela förmiddagen, både för kontroll och behandling. Min lungkapacitet har inte blivit sämre sen senaste kotrollen, vilket är bra. Medicinering för bronkit och kramp i luftrören kvarstår, då de fungerar bra. Nu hoppas jag bara få slippa luftrörsinfektioner framöver.
 
Men nått som oroar mig är min mage. Jag behåller knappt någon föda vissa dagar och med min bakgrund så blir jag lättuttorkad. Detta gör att jag i perioder tvingas åka in för uppvätskning. Vilket inte är så kul alla gånger. Min otur tycks aldrig ta slut. kramiz<3
 
Fighter som kämpar!:
 
Detta "träd" fick plats i en ica-kasse för ca 25 årsen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0