Sjukhus för hjälp....

Goddag!
 
Smärtorna var så extrema att jag näst intill fick åka in akut inatt. Dem gick inte längre hantera och mina smärtstillande fungera inte. Känner mig fortfarande hjälplös, men om en stund ska jag och tösen åka till sjukhuset för behandling samt samtal. Då jag behöver hjälp att få ordning på smärtorna så jag klarar av att leva ett liv.
 
Tösen min är ett otroligt stöd för att jag ska orka med vardagen. Är glad över att hon är hos mig just nu så jag kan blicka framåt och hålla glöden tänd även om det är tuffa tider. Älskar de små liven otroligt mycket. Dem är mitt liv. kramiz<3
 
Tjejen som älskar kanelbulle:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0