Tryggare kan ingen vara....

Hej!
 
Igår gick en av mina köpta nykelringar sönder. Jag passa därför på att omvandla den till nått finare nämligen ett Ängla-smycke som ska få hänga intill fotot av morfar. Det är mycket känslor som kommer nu när det gått 5 år sen mitt liv förändrades för alltid. Minns så väl att jag lyssna på "Tryggare kan ingen vara"  innan jag begav mig till skolan denna dag. Det jag inte visste då var att mitt liv skulle vändas upp och ner bara några få timmar senare.
 
  Minns alla hemska minnen, som att i chock få springa runt på stan för att leta reda på min mormor för att sen bli lämnad i hopp om att allt skulle bli bra. Det väntades bli 4 långa dagar i ovisshet innan du fick ro. Jag saknar dig ohört mycket och än idag har jag svårt att förstå att du nu är i himlen. Du finns med mig var jag än är, så tryggare kan ingen vara. Jag saknar och älskar dig otroligt mycket Morfar<3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0