Vilodag fullt ut

Hej!

 Jag har vart en riktig tröttis idag, så har faktiskt bara vart vaken 2 timmar än så länge. Första timmen åt jag och såg film tills jag somna och nu när jag vakna blev det till att äta igen. Nu får vi se vad som hände ikväll om jag nu klarar hålla mig vaken. Vilket inte är så lätt när man är matt och svag i kroppen som jag är idag.
 
Men jag har hopp om att morgondagen blir bättre så att jag kan komma iväg på bassängträningen som är imorgonkväll. Motgångar som denna dag är tung, men jag har tur att ha folk omkring mig som stöttar mig igenom allt och det är jag glad för. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

skönt att ta det lugnt ibland :)

Svar: Det behövs för att orka med kommande vecka=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-11-10 @ 08:15:42
URL: http://fashionstars.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0