Det finns hopp någonstans

Tjo!
 
Allt börjar rulla på allt mer som vanligt igen, men det finns saker som fortfarande inte fungerar fullt ut. Jag kan inte stå upp för länge innan yrseln nästan gör så att jag svimmar. Det är riktigt obehagligt så jag vågar faktiskt inte vara själv alls tills jag fått ordning på det eländet.
 
Det andra problemet är orken, som tyvärr är så liten att varje liten måltid är en utmaning som måste vinnas varje dag. Jag är ändå glad att jag har en familj och en skatt som ställer upp dygnet runt för att jag ska ha det så bra som möjligt trots sjukdomarna som bryter ner mig. Kramiz<3
 
Kroppstatus:Smärtor i Mage, huvudet, benen, höft. Slem i luftröret, yrsel/svimfärdig. Dålig balans.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Det är en bra låt :)

2014-10-06 @ 14:01:23
URL: http://nattstad.se/bymelli


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0