Fibro-familj

Goddag!
 
Om en liten stund ska jag bege mig till rehabbadet för lite lätt träning. Jag behöver ju stärka det som finns kvar av min sjuka kropp. Sen behöver jag nog lätta lite tankar som cirkulerat i huvudet den sista veckan. Finns det hjälp att få?? Hur blir det när man flyttar från sitt nuvarande län....?
 
Jag är faktiskt riktigt taggad för att träffa mitt underbara gäng igen. Dem ger en hopp och glädje som ingen annan kan. De vet hur svårt livet är som kronisk sjuk, men vi hjälps även åt att peppa varandra och ge goda råd så man får styrka att kämpa vidare. Vi är som en familj med samma sjukdomar. Måste kila nu. kramiz<3
 
Tack mamma för att du uppfyllde min års dröm. I love you!<3
(kryssning 2014)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joanna

Lider med dig för all smärta du får utstå, men glädjs att du iaf har fibrogänget, familj och fick komma iväg på kryssning! Kämpekram från mig till dig!

Svar: Massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-10-07 @ 07:05:51
URL: http://givemehope.5min.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0