Plugga, Plugga inför prov

Hej Hej!
 
Nu har jag pluggat igenom allt på nytt och måste erkänna att jag minns knappt hälften. Dock tror jag att det kommer löser sig. Jag har ju trots allt fram till torsdag på mig att få in lite till i huvudet.
 
Men att kombinera provläsning och samtidigt inte få överanstränga/köra slut på sig är INTE LÄTT. Det är ett under att jag faktiskt snart tagit mig igenom hela kursen fast sjukdomarna blivit värre det sista halvåret. Dags att gosa ner mig i sängen igen för 1-2 timmars vila, så jag orkar med myspys sen, kramiz<3
 
Jag känner mig stolt som kämpat på med skolan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
makeupbyelmiira.blogg.se

Usch va jobbigt :( Så stark du är. Lycka till. Vad pluggar du till? Kram

Svar: tack så mkt=) Jag läser naturkunskap. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-10-18 @ 20:13:14
URL: http://makeupbyelmiira.blogg.se/
makeupbyelmiira.blogg.se

Oh duktigt :D Lycka till och hoppas allt går bra. Kram

Svar: Tack så mkt. Jag hoppas det, ska plugga på så gott det går. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-10-20 @ 00:09:15
URL: http://makeupbyelmiira.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0