Tur i oturen på sjukhuset

Heej!
 
Behandlingen i morse gick bra till en början, sen kom den enorma smärtorna i benen som gör att man knappt klarar stå, gå. Troligen så träffa hon fel vid injektionen och det, men sånt som händer då och då. Det är dock obehagligt och väldigt smärtsamt.
 
Som tur hade jag med mig pappa som skjutsa och hämta mig så nära ingång som möjligt samt även fixa mat till lilla mig som var vrålhungrig efter sjukhubesöket. JA... ni hörde rätt!  Jag som enligt vården inte äter var så vrålhungen att jag fick i mig en kycklingtallrik på 15 min. Nu blir det vila innan det kommer middagsgäster till oss som tyvärr kan vara något högljuda. kramiz<3
 
Till efterätt blev det en hallonmuffins:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
johanna

Muffin ser riktigt go ut *_*

Svar: njaa mina egna gjorda muffins är 100grr godare. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-10-11 @ 21:12:36
URL: http://nattstad.se/johannaseijsing


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0