Framsteg kommer ske...

Godkväll!
 
Är väldigt Happy idag även om kroppen fortfarande kämpar för att återhämta sig. Jag kan knappt fatta jag ännu en gång lyckats besegra en infektion. Nu börjar nästa steg i kampen och det är att komma tillbaka till vardagen (dvs så som det var innan infektionen bröt ut), men det lär få ta sin tid.
 
Redan denna veckan blir det flera steg som förhoppningsvis stärker mig ytterligare. Ett viktigt läkarsamtal, behandling men även att få prata ut om känslorna och alla tankar som dränkt mig den senaste veckan. Kramiz<3
 
♥JAG ÄR STARK!♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Måste säga att du är otroligt stark. Kämpa vidare, så kommer du övervinna allt som kommer i din väg! Kram

Svar: Ja, du har nog rätt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-09-15 @ 14:29:44
URL: http://maaline.blogg.se
bexollila

fin tjej!

2014-09-17 @ 12:15:42
URL: http://nattstad.se/bexollila


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0