Lyckad fest

Tjo på er!
 
Gårdagens äventyr var helt underbart även om det var tufft att vistas på en så stor fest för någon med ljud/ljuskänslighet samt även väldigt dåligt immunförsvar. Jag ångrar dock inget, för det var väldig roligt och mysig utflykt att åka till med min systers familj. Dessutom så stor fest har jag inte vart på sen min lillebror blev stupfull av jordgubbar från välkomstdrinken på Morgans 60 årsdag. Vilket är sådär 8 årsen, så det var på tiden att få komma ut på nått sånt igen. kramiz<3
 
Kroppstatus idag:Smärtor i höft, nacke, benen. Väldigt trött/utmattad. Slemhosta.yrsel, ser suddigt.
 
lite av bilder från festen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra Törn

Svar: Hallå där! :) Tack så mycket! Lillen är beräknad till den 15e Januari. :)

Hur är allt med dig? Mår du okej? :)

Svar: Okej vad mysigt=)
Jag kämpar på trots motgångar som kommer i omgångar. Vad gör du nu för tiden? Saknat ditt bloggande massor ska du veta. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-09-21 @ 22:17:39
URL: http://santor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0