2 år sen du blev en Ängel

Älskade Ängel<3

 

Idag kunde vart dagen du skulle blåsa ut ditt ljus och få önska dig något när du blunda.
Idag kunde varit dagen alla skulle skrattat.
Istället sitter jag här och gråter.
Vem skulle du vara?
Vem skulle du likna?
Hur skulle du vara första gången du såg mig?
 
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Jag har alltid frågat mig varför denna galna värld var tvungna att förlora en sådan
ljusstråle som vi aldrig hann få träffa.
Du försvann alldeles för tidigt från oss älskade barn.

Nu har det gått 2 år sen du blev en Ängel.
Älskad och saknad för evigt vår älskade Quintin som även är enormt saknad av sina syskon.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0