Fighter som vägrar ge upp

Hej på er!
 
Idag har jag fått kämpat mig upp med hjälp av mamma. Värken i ryggen gör alla rörelser plågsamma och beroende av stöd/hjälp hela tiden. Men jag VÄGRAR ge upp! Jag ska hålla mig uppe denna underbara soliga dag som är den sista heldagen här ute på ön. Imorgon återvände vi till stan igen, så jag kan få mina behandlingar. Visst det har vart väldigt skönt att få vara sjukhusfri ett par dagar. Men nu längtar jag faktiskt smått tillbaks till behandlingarna som ger mig lite extra ork och minskar symtom som syndimma. Ska försöka ta mig ut lite i värmen, kramiz<3
 
Älskade paradis snart är sommarn här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så gå in och kolla om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-04-06 @ 20:38:44
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Niniz

Åh så fint <3 Saknar Kållandsö och dig med Jenniey <3

2015-04-07 @ 21:36:12
URL: http://niniz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0