Första Magnetröntgen

Goddag!
 
Då var Magnetröntgen avklarad för den här gången. För att vara första gången i mitt liv gick det väldigt bra trots att jag var sjukt nära på att få panik i början av undersökningen. Men istället för att tänka på maskinen fokusera jag på låtarna som spelades på radion. Många av dem låtar sjunger jag faktiskt på dagligen, vilket kändes väldigt tryggt.
 
Jag är otroligt stolt över mig själv att jag tog mig igenom denna undersökning trots all rädsla innan och nu så här efter känns det som jag kan krossa alla hinder! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
WordBySandra

Bra gjort av dig. Styrkekramar till dig. Kram Sandra

matilda

Skönt att det gick bra :)

Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så kika in om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-04-20 @ 16:31:30
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0