Lugnet före stormen

Tjo på er!
 
Idag är min stackars kropp väldigt matt och smärtpåverkad. Mest troligt pga Gbg resan som alltid blir lite för mkt för min sjuka kropp. Detta har lett till att jag behövt få sova länge för att ens kunna ta mig upp för att få i mig näring. Nått som ibland kan bli jobbigt psykiskt. Jag avskyr att vara sängliggandes för mkt, då det oftast skapar ännu mer trubbel som tex svår inflammation i revbensbrosken och det gör förbannat ont!
 
Min helg kommer därför bli lugn och fridfull så jag kan ladda inför nästa vecka som kommer bli en sjukhusvecka för behandling, undersökningar. Trist, jobbigt men väldigt viktigt!kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0