Lyckad dag i Gbg

Hej!
 
Gårdagen gick väldigt bra trots att benen värkte och gjort det svårt att gå. På mässan hitta jag bla snygga stödstrumpor och lite små hjälpmdel som handgrepp till pennor som är mjuk. Det vart väldigt mycket information om allt möjligt och fick ett bra tips om värmevantar som jag ska försöka få tag i hos arbetsterpeuten.
 
Dessutom shoppa jag skor innan vi åkte hem och det fick den här gången bli ett par från ecco. Första gången jag prova sådana gilla jag inte färgen, men i gbg fanns det 4-5 olika färger att välja mellan. Så tillslut hitta jag en mörkgrå/turkos färgad som jag vart riktigt nöjd med. Skorna sitter skönt dvs de skaver inte eller trycker på fötterna, sen är det ett stort plus att dem är lätta att få på sig. Man vill ju inte slösa energi i onödan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Snygga skor! :)

2015-04-17 @ 01:45:53
URL: http://evahle.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0