Med hjälp av stödnallar...

Tjo!
 
Värken är fortfarande svår för mig, men jag försöker tänka på annat. Med hjälp av mina stödnallar kommer jag långt i kampen. Dem är så mjuka och gosiga att jag lätt kan ligga och klappa/känna på dem timme efter timme. Det är faktiskt något jag gjort sen jag var nyfödd. En ovana som jag nu mer och mer använder mig av för att slappna av. Allt som inte ger biverkningar är värt att prova!
 
Jag ska iväg sen ikväll och bowla med V.I.P gänget från kyrkan. Något som jag sett fram emot i 2 veckors tid. Så måste göra allt jag kan för att dämpa smärtor innan dess. Sist vi bowla vann jag och Elwiirah, så håller tummarna för att vi kan slå dem igen även fast min kroppen inte fungerar fullt ut just nu. kramiz<3
 
Lille kanin, Enyo, Gloriah<3 Tre av mina underbara stödnallar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0