Nervös inför behandlingen

Godmorgon på er!
 
Jag är just nu påväg till veckans behandling och för första gången på över 1 år känner jag mig nervös inför det. Jag ska nämligen ha samma sköterska som stack mig förra veckan och hon stack mig så djupt att jag kände hur nära nålen var höftbenet. Riktigt obehaglig känsla och dessutom gör det ont timmarna efteråt! Vilket det normalt sett inte brukar göras annars.
 
Jag ska försöka komma ihåg att nämna det för henne att hon inte behöver sticka så djupt, då jag är väldigt tunn. Men eftersom minnet är lite av en utmaning för oss med ME & Fibromyalgi så lär jag förmodlingen hinna glömma det.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0