Tuff dag för min del

Heej!
 
Natten tills idag blev allt annat än bra trots medicinering och avslappningsteknik. Nervsmärtorna sprider sig mer och mer ut i kroppen. Detta gör att mitt helvete blir mer än bara en tuff utmaning. Jag gör allt för att försöka tänka bort på det onda men det är nästintill omöjligt när smärtorna är så intensiva som dem är idag. Ca 2 & halv vecka kvar till MR ska göras och till dess måste jag försöka ta mig igenom detta elände.
 
Vad jag än gör masserar, medicinering, vila, TENS... så går det banne mig inte bli av med smärtorna. Om jag inte får värken till att lugna ner sig kommer jag bryta samman tillslut. Kramiz<3 
 
Har iallafall mysigt utsikt från mitt viloställe:
 
Tösen kollar på när morfar krattar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-04-04 @ 08:43:54
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0