Vilodag för mig

Tjo!
 
Värken sprider sig fortfarande runt i kroppen. Jag börjar dessutom bli väldigt stel och där med få svårt att röra mig. Mycket av eländet jag har nu beror nog på att här ute har jag ingen tempuremadrass som i sängen hemma. Så till nästa resa hit måste jag nog köpa en sådan. För en sådan madrass förhindrad extra värk och stelhet utöver det jag har dagligen.
 
Tösen cyklar nästan helt själv nu, vilket gjort mig fylld av glödje. Hon har lärt sig så mycket under dessa veckor jag har haft henne hos mig. B.la. Engelska ord, Skriva/stava olika svenska ord, cykla, simma, träslöjd. Mosters duktiga tjej som till hösten ska börja skolan. kramiz<3
 
Totalt slut fram mot eftermiddagen, men kämpar tappert på:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0