Blev sjukhusbesök

Hej!
 
Gårdagen sluta med ett besök på infektionskliniken på SUS I Malmö. Som många av er vet har jag haft problem med magen/tarmarna under en längre tid och igår sa kroppen ifrån rejält. Så det fick blev en tripp till sjukhuset för att få hjälp. Men någon större hjälp blev det inte utan fick bara en medicin utskrivet som inte ska användas vid feber över 38grader eller om man inte vet med säkerhet att man inte har inflammation i tarmarna. Jag har därmed inte vågar börja med medicinen.
 
Idag mår jag ännu sämre. Jag är totalt slut i kroppen så orkar knappt hålla mig vaken längre. Vilket tillsammans med mina tårar av hjälplöshet är kraftigt tecken på att kroppen blir svagare för varje dag som går. Det är därför viktigt att jag kommer hem till Skövde snarast för att få akutvård där. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Robex Lundgren

in bild

2015-08-09 @ 18:05:28
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Matilda

Hej! Nu har jag lottat ut Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika för att se om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-08-10 @ 10:22:14
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0