Dags att ge sig av....

Godmorgon!
 
Nu är det inte länge kvar innan jag ska bege mig iväg till stationen. Jag kommer byta tåg i gbg och det är 1 timmas mellanrum till tåget mot malmö går, så kommer försöka få i mig lite mellis och gå på toa där. Vilket känns skönt och tryggt för mig. Jag är rätt taggad inför denna tripp även om jag är rädd för att få magsmärtor. Då jag med största sannorlikhet lär sitta brevid folk. Så inte mkt yta att försöka överleva ett anfall, men det löser sig nog. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i v-höft, benen, nacke, huvud, mage. Illamående.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Cassandra

Trevlig helg! :)

2015-08-07 @ 18:55:55
URL: http://sensor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0