Jag ska vinna kampen!

Tjo på er!
 
Är inne i ett tufft skov av både trötthet och svåra nervsmärtor. Jag vet att jag inte är så social just nu eller har ork till att göra saker som jag annars brukar kunna ta mig an. Men jag gör mitt bästa för att ta mig igenom detta utan att falla på vägen. Något som är lättare sagt än gjort. Skoven kan hålla på i veckor, månader och ibland år, men jag ska inte låta kroppen vinna över mig. Jag är en fighter som ska överleva detta med precis som alla andra skov jag haft. Det är tufft och svårt men inte omöjligt!
 
Jag är en fighter och jag ska vinna denna kamp. Så att ge upp är inget alternativ för mig och det är precis vad detta linne ska påminna mig om. Jag ska kämpa mig i mål! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ME alltidvila

<3

2015-08-26 @ 21:47:11
URL: http://mealltidvila.blogg.se/
Annica

<3

2015-08-27 @ 17:19:54
URL: http://whww.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0