Laddar inför ny vecka...

Godkväll!
 
Då var snart denna helg slut och imorgon återgår man till det vanliga, dvs sjukhusbesök, rehab. Veckan som kommer lär därmed bli en utmaning då det är mycket tider att passa och när kroppen strejkar så som den gör nu är det svårt att ens komma upp ur sängen.
 
Jag ska göra mitt bästa för att orka med alla viktiga möten. Men har en liten känsla av att jag lär få avboka nått eller några av de för att inte riskera att bli sämre. Håller tummarna för att bli bättre för om en vecka börjar bassängträningen och det vill jag inte missa pga magsmärtorna. Nus ka jag göra mig redo för natten, är så galet sömnig. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, höft, handleder, huvud. Trött, matt, illamående.
 
Det blev lite pyssel i sängen idag, kom ungefär halvvägs:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-08-17 @ 13:36:05
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0