Målat Mandala idag

Godkväll på er!
 
Denna Lördag har jag spenderat genom att måla mandalas och se på Tv. Jag har helt enkelt bara tagit det lugnt efter den svåra natten tills idag. Min extrema slembildning plåga mig fruktansvärt igårkväll/natt, så fick ta slemlösande och inhalera flera gånger innan jag kunde somna. Lite obehagligt att det slemmar igen så man knappt får luft och kristallsjukan gör inte saken bättre. Allt snurra för mig trots att jag la nerbäddad i sängen. Som tur tog jag det försiktigt så jag inte ramla ihop när jag skulle gå på toa.
 
Nu ska jag ordna lite fruktmellis precis som igår. Det var så gott med honungsmelon och jordgubbar. Väldig mild smak och magen klara det väldigt bra. Vilket är det viktigaste just nu. Allt som magen klarar måste jag äta resten går bort. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Kika in hos Coffee and Cupcake och kolla vilka bloggar som fick en läkning :D Ha en fin söndag ^^

2015-08-02 @ 09:18:23
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Annica

Ush, din stackare.
Det finns vissa övningar man kan göra själv för att få kristallerna i örat att flytta på sig.
googla på övningar för kristallsjuka så får du se.
Det verkar kul det där med att färglägga i målar böcker, skall nog testa detta.
Hoppas du blir bättre snart. :)

Svar: Ska kolla upp det. För är riktigt less på yrseln. Det är som att åka karusell fast aldrig hinna vila mellan åkturerna.
Ja testa det, det är ganska rogivande att sitta och färglägga. Jag har märkt att de dagarna som känns långa helt plötsligt går för fort när man sitter och målar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-08-02 @ 18:02:47
URL: http://whww.annicaslivvidhavet.blogg.se
Annica

Glömde säga en sak till. timjan är slemlösande. Testa att dricka té med timjan i.
1 tsk torkad timjankrydda och 2 dl. varmt vatten.
Bara ett litet tips om du vill :)
Krya på dig.

Svar: Tror inte jag skulle klara dricka det, då jag har lite svårt för te. Blir illamående men ska försöka prova ialalfall:)
♥JèÑnIèY♥

2015-08-02 @ 18:04:53
URL: http://whww.annicaslivvidhavet.blogg.se
Annica

Du kan även koka upp vatten med timjan i och hänga en handduk över huvudet och andas in ångorna så där som man gör när man är förkyld.
Så slipper du dricka det om du inte kan det.
;)

Svar: Ska testa det. tack för tipset, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-08-02 @ 19:07:03
URL: http://whww.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0