Mot sjukhuset

Godmorgon!
 
Idag står det mycket på schemat för lilla mig. Jag ska först iväg på veckans första behandling som förhoppningsvis går som det ska. Dessutom hoppas jag få provsvar på alla de prover jag tog för snart 2 veckor sen. Jag mår långt ifrån bra och andningen är det som plågar mig mest just nu. Då jag inte kan djupandas ordentligt, utan det blir bara små andetag. Detta har naturligtvis påverkat mig fysiskt då jag inte orkar med lika mycket och blir lättare andfådd och får stickningar i läpparna m.m... Så jag hoppas få en undersökning av det nu med när jag ändå är där. Vilket jag tror dom lär göra för det syns tydligt att de är jobbigt för mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-08-24 @ 17:01:13
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0