Sömnlös natt

Tjo!
 
Natten tills idag var riktig plågsam svåra värken i bäckenet, v-höft och bröstkorgen. Jag försökte somna men det gick inte. Smärtan var hemsk. Så känner mig rätt sliten av att inte fått specielt mkt sömn detta dygn. Försökte vila en stund nu på dagen, men lyckdes inte somna då heller, så antar att de närmsta dagarna lär bli plågsamma. Som tur har jag inget inbokat nu fören på Torsdag imorgon. Då nästa behandling ska genomföras och sen har jag min efterlängtade Fotvård denna dagen. Så nu är jag ledig och fri att göra vad jag vill. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, Bröstkorgen, v-höft, bäckenet, magen. Illamående. Trött/matthet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0