Söndags utflykt

Godmorgon!
 
Idag har jag tagit mig upp för att vi ska iväg till Gällstad. Dels för att jag ska kolla på ny jacka, då min börjar bli sliten och solblekt. Men vi ska även åka och hälsa på knattarna som vi inte träffat på en månad nu och det vill jag inte missa. Då jag faktiskt saknar dom små liven som lyser upp mitt liv. Jag hoppas bara kroppen håller sig i balans idag och framför allt på hemvägen. Skulle det vara så att det blir jobbigt har jag med mig morfinliknande och nackkudden så jag kan sova i bilen. Nu ska jag göra mig redo, kramiz<3
 
kroppstatus idag: Smärtor i benen, nacke, mage. Illamånde och matthet i kroppen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0