Packat och klart inför resan

Godkväll!
 
Idag har jag lagt all min energi på att packa och förbereda mig inför dopet imorgon. Är jätte nervös inför diktuppläsningen, men det kommer nog gå bra. Det är ju en del som ska med när jag reser mediciner, kläder, hjälpmedel och nu även julklappar. Därmed ser mitt rum ut som ett kaos ikväll, tur det bara ska stå där över natten. Jag ser framemot att få vara med syrrans familj ett par dagar och förhoppningsvis är jag inte allt för sängliggandes efter den tuffa morgondagen. Nu måste jag fixa naglarna så även dom är fina tills imorgon, kramiz<3
 
Sliten men super taggad inför Gudmorsuppdraget:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0