Frågestund

 
Jag tänkte nu svara på de frågor som trillat in under veckans gång. Svarar alltid så gott jag kan, men som många redan vet har jag svårt att förklara vissa saker. Kramiz<3
 
 
Svar:
Jag bor hos mina föräldrar för det mesta, då jag är i behov av mycket hjälp. Men för ett årsen hade vi stammrenovering här hemma och då var jag tvungen att bo hos farmor i 2 månader eftersom jag inte klarar av oljud och damm som en renovering ger.

Svar:
Jag har provat många under mina år. Just nu får jag främst Behepan-injektioner 2-3ggr/vecka. Jag får även i perioder Gammaglobulin behandlingar för att stärka mitt immunförsvar. Då en infektion oftast slår ut mig såpass hårt att jag tvingas ligga på sjukhus. Dessutom tar det väldigt långtid att återhämta sig efter en svår infektion.
 
Svar:
Jag har fyra underbara syskonbarn som betyder väldigt mycket för mig. Jag behöver dem för att klara mig igenom allt och samtidigt ha roligt. Därför har jag hand om minst ett barn 1 vecka i månaden. Den veckan är populär bland barnen som får turas om att åka hit. Jag är en mycket älskad och omtyckt Moster, vilket gör att många tror att det är mina barn för jag står dem såpass nära.
 
Svar:
Jag sjunger lite smått varje dag. Då musik gör mig stark inombords. Jag har favoritlåtar som öppnar mina känslor mer än andra och då kommer även tårarna gärna fram. Men vilken känsla som kommer beror vanligtvis  på vad för typ av musik och vad låttexten handlar om. Musik är en del av livet helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozze-Stora syster

Nawww tänka att Skolflickan varit sååååå liten... ♡
Eza* fråga om åka till dig. "ÅK buss, tuttu, buss jejjej?" (Med puppy eye sötnosen. Förlåt för vi inte ringt bara haft fullt upp med sjuklinglingar eller så har de kommit annat emellan. Älskar dig Puss.

2015-02-09 @ 00:47:32
sassysabina

Vilka underbara ungar du verkar ha! och så klart syskon som lånar ut dom, fast kan tänka mig att det är skönt att få lite avlastning ;)

Svar: Dem är så goa:) Jaa en vecka är lagom sen blir det lite jobbigt;) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-02-09 @ 12:18:06
URL: http://finest.se/sassysabina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0