Kroppen strejkar men inte viljan!

Godkväll!
 
Är väldigt svag i kroppen just nu, då jag haft ryckningar och svåra skakningar i ett dygn ungefär. Detta ställer till det rejält för mig. All ansträngning blir trippel så jobbig. Bara att vända mig i sängen eller ett toalettbesök gör mig andfådd och trött. Benen orkar knappt bära mig längre och balansen är la inte den bästa den heller. Men denna helgen har jag fått för mig att jag ska klara mig själv. Jag har som sakt en del hjälpmedel hemma som kommer underlätta för mig även om kroppen egentligen inte är i skik för "Kan själv"- helgen.
 
Naturligtvis har jag min lillebror bara några minuter från mig, så om det skulle hända något så finns det någon som kan komma på en gång och jag vet även att han kommer kolla till mig då och då för att se så allt är okej. Det är lite så syskon är och jag älskar det, kramiz<3
 
Lite saker jag (hoppas) kunna göra i helgen:
  • Baka chokladmuffins
  • Pyssla lite (pärlplattor, smycken..)
  • Se massa disney filmer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0