Skräck läkare utan kunskap....

Hallå hur tänkte hon?!
 
Dagens läkarbesök gick verkligen åt skogen. Jag gick dit med hopp om att få hjälp men åkte därifrån upprörd och ledsen över hur tala till mig.Den ilskan som jag fick inne hos henne har nog ingen läkare fått upplevt förut, men den har gången brast det för mig.Kalla mig "Lat" och bad mig "tänk positivt".
 
Jag skulle bra vilja veta vart hon har läst och fått sitt läkarleg! Troligen inte läst alls utan hittat det i ett flingpaket! Aldrig mer att jag lär gå till henne. Dessutom ska jag ringa patientnämden angående både det ena och det andra. Som många av er vet har jag blivit mycket sämre sen i julas, men hon var bestämd med att det skulle bli bättre imorgon eller i övermorgon? Undra om hon skulle svara samma sak till någon med stroke?! SKRÄMMANDE!
 
Värst av allt när jag ställde dessa frågor fick jag inget vettigt svar:
 
Jag: "så du tror det positiva kommer kunna få mig gå igen?
 
Läkaren: " nej, men du måste tänka positivt.
 
Jag: "Varför domnar benen?" (hur kroppen fungerar)
 
Läkaren: "Det är en del av symtom, men imorgon kanske det är borta"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jonna

Vilket ärkepucko! Fy fasen! Har tyvärr också vart med om såna läkare men då var jag inte så dålig som du är/som jag är nu. Grr, blir så arg! Kram

2015-02-20 @ 15:43:30
URL: http://fibroflicka.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0