Leklandet med TT

Hej på er!
 
För första gången på flera veckor har jag kunnat sova några timmar under natten. Men orken är fortfarande väldigt begränsad och det märktes tydligt. När jag och TT var på landet förut satt jag mest i sofforna medans hon sprang runt och lekt men ändå är jag helt slut i kroppen nu efteråt. Mjölksyre känsla i armar och ben, yrsel och de svåra smärtorna smyger sig fram igen. Dock ångrar jag inte valet att åka, för det var så otroligt skönt att få komma ut från lägenheten en sväng. Nu väntar sängen på mig, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

2015-02-25 @ 16:25:02
URL: http://bymathilda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0