Mot ishallen för sista äventyret

Tjo på er!
 
Denna dag har både jag och tösen längtat efter. Och nej inte för att hon ska åka hem imorgon utan för idag ska vi åka till ishallen för att åka skridskor tillsammans precis som Elwiirah fick göra. Det kommer bli så mysigt och roligt. Dessutom blir det myskväll framför superlördag ikväll som ett avslut på denna magiska veckan hon och jag haft. Min ork har inte vart på topp, men jag har ändå haft en super mysig vecka med lilla TT och hon är nog lika nöjd hon. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, höft, huvud. Skakningar, yrsel, trötthet.
 
Min favorit konståkerska, men även hennes stora syster Viktoria är duktig:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0