Sjukhusbesöket i morse....

Godkväll!!
 
Eftersom min kropp fortfarande inte mår som den ska, så har äntligen sköterskorna legat på läkaren att jag behöver hjälp att reda ut vad som gör mig så svag. Blodprover och baskontroller gjordes idag och senast på Fredag hoppas jag få svar på vad det kan vara. Risken är stor att jag inte behåller tillräckligt med näring pga den elaka magen och då krävs det uppvätskning i första hand.
 
Jag tror även att det är dags att byta medicinering igen (var ca 2 årsen sist), vilket inte är det lättaste varken för kroppen eller för läkarna, då jag är känslig och redan provat en heldel olika mediciner. Det tycks alltså bli en tuff tid framöver för min del, men en fighter som jag ska nog besegra den!  Kramiz<3
 
kroppstauts:Smärtor i höfter, mage, huvudet och benen. Muskelsvaghet, yrsel, dålig balans (klarar knappt stå) och den förlamande tröttheten gör mig vimsig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vad bra att sköterskorna ligger på läkaren. Håller tummarna för att de hittar något som är lätt att åtgärda. Kram

2015-02-03 @ 20:35:02
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Kati

Härligt med en blogg om Me/CFS. Lider troligen själv av samma sjukdom. Hatar den <3

2015-02-04 @ 06:43:11
URL: http://musklernasvilja.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0