Vilodag för kroppens skull

Hej!
 
De senaste dagarna har jag haft svåra skakningar, vilket även gett svåra smärtor runt om i kroppen. Natten tills idag var en av de jobbigaste på länge. Jag ville i stort sätt skrika för det gjorde så förbannat ont. Det sluta med att jag fick ta morfinlikande och en långtidsvärkande alvedon för att jag ens skulle kunna få sova ett par timmar.
 
Jag har väldigt svårt att äta och dricka idag pga matthet även rösten är väldigt påverkad av att kroppen strejkar. Så denna dag får bli en återhämtningsdag för mig. Nu ska jag vara lite med tösen innan kroppen behöver sova igen. kramiz<3
 
ME-krasch som gör att känslorna svämmar över:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej, nu kikar jag in på din blogg. Jag ser att du också kämpa med en del. Så du är också stark. Jag läste de två första inläggen så nu har jag något att läsa när jag ska sova. Ha det så bra nu.
Om du vill titta in hos mig igen så skriver jag ner adressen för jag vet inte om du har den kvar. https:// mialek.wordpress.se
Ha det så bra. Kramar

Svar: Hej igen! Jaa, det har blivit en del att kämpa emot. Som tur har jag mycket folk omkring mig som stöttar och peppar mig. Vilket gett mig enorm styrka.
Ha det så bra du med<3

Följer din blogg nu mer, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-02-24 @ 19:00:54
Mizca

Krya på dig!

2015-02-25 @ 17:44:45
URL: http://www.mizca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0