Dumma sjukdomar!

Tjo!
 
Som många vet har jag den senaste tiden vart väldigt sjuk. Detta beror på att mina sjukdomar blivit sämre, väldigt mycket sämre än väntat helt enkelt. Och är det nått som skrämmer mig är det att bli sängliggandes igen. Men min kropp är just nu i för dåligt skikt för att orka vara vaken i flera timmar i sträck. Så sängen är en del av min vardag och det är bara att försöka acceptera det även om det kommer bli svårt. Jag saknar att kunna dansa & sjunga men några toner i sängen blir det allt för att lätta känslorna då och då. kramiz<3
 
Jag HATAR verkligen ME/CFS och Fibromyalgi m.m... De sabbar bara folks liv medans vården blundar för att slipppa hjälpa oss. Nu är det bara att hålla ut och fortsätta kämpa på. Någon gång ska det vända för mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0