Nu närmar sig slutet....

Goddag!
 
Idag står det behandling på schemat så fick plåga mig upp ur sängen trots extrema magsmärtor och illamående. Dessutom är jag fortfarande svag, vilket gör att jag har problem med balansen till och från. Men jag vet att inom veckans slut kommer det vända till det bättre igen. Självklart lär det ta ytterligare några dagar för kroppen att återhämta sig men just de svåra smärtorna kommer klinga av.
 
Nu ska jag och wiirah bege oss till sjukhuset för behandling därefter får vi se vad det blir för aktivitet innan kvällen ska avslutas med myspys framför Superlördag. Något som wiirah sett framemot sen dag ett. kramiz<3
 
Wiirah min underbara prinsessa:
 
Någon som gärna vill gosa med moster:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
shazi

vilka vackra ögon hon har

2015-01-23 @ 13:46:07
URL: http://shazi.blogg.se/
Jozzan

Älskade unge <3 Mamma saknar dig!

2015-01-23 @ 17:29:21
URL: http://mammajozefphina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0