Tankar inför imorgon

Hej!
 
Dagen börja med att magen börja strula, så har levt på vätskeersättning fram tills nu. Då jag äntligen lyckats behålla mat. Vilket är väldigt skönt för det tar så på energin av att inte få i sig tillräckligt med näring och ännu mer när jag har infektioner i kroppen. I övrigt har denna lediga dag rullat på bra trots kroppens strejkande.
 
Imorgon blir det läkarbesök angående den eventuellt operationen samt även gå igenom medicineringen. Faktiskt fått skriva upp en lång lista på frågor som jag hoppas kunna få svar på. Då allt inte är som det ska trots medicinering efter förra op som genomfördes Nov-13. Så nu hoppas jag på att det ska bli bättre. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
elin

fin blogg! kram

2015-01-06 @ 18:35:38
URL: http://mattilas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0