Äventyr på ön...

Hej!
 
Idag har vi besökt Läcköslott och naturrum här på ön. Vi har nämligen det som tradition att försöka komma dit minst en gång om året trots att vi bor här. Vädret har vart parfekt varken för kallt eller för varmt. Dock har kroppen strejkat ändå och framför allt benen som inte alls vill samarbeta sen påbörjad nedtrappning av Lyrica. Men jag hoppas dessa "biverkningar" minskar ju längre in i nedtrappningen jag kommer. Det kommer bli en tuff kamp, men jag ska besegraden och vem vet kanske väntas en belöning i slutet av kampen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

TJENA!
Har just nu veckans blogg där jag lottar ut hela TRE vinnare, VARJE vecka!
Kolla gärna in den
Kram, fin blogg du har. :) <3

2015-07-14 @ 13:35:40
URL: http://nouw.com/hannaolssons


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0