Bilder från Resan

Hej!
 
Igår kom vi hem efter resan i Hofors och allt har gått förvånadsvärt bra förutom magsmärtorna och panikångesten som vart väldigt plågsam denna gång. Det åska dessutom rejält eller snarare blixten slog ner nära vår stuga på campingen vilket sätte mig i skräck. Men jag hade min skatt som klättra ner från sängen och gosa in sig tätt intill mig för lugna ner mig så jag kunde somna om. Resorna gick kanon konstigt nog, kanske för vi hade rätt roligt och samtdigt vad jag fokuserad på vägen hela tiden.
 
Idag mår jag dessvärre sämre och det kanske inte specielt bra att febern är tbx, då det är tecken på infektionen i kroppen blivit värre. För denna febern och matthet i muskelerna känns inte som en typiskt ME-krasch som händer mig då och då. Får nog kolla upp det i veckan som kommer, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
-S & -E // två ungdomar

Vilka fina bilder!

- Kommer kolla in din blogg igen absolut, kolla gärna in våran blogg du med! :)

2015-07-21 @ 15:37:00
URL: http://citatdagligen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0