Fredag i vårdens händer

Godkväll på er!
 
Min dag starta med ett besök på vårdcentralen för behandling och trots att hon var försenad några minuter så kändes det underbart att de var en sköterska som är duktig på sin sak och dessutom lätt att prata med. Det blir ett besök till där på måndag sen byter jag troligen om allt vill sig väl dvs när jag har orkat åka till den nya och lämna in min lapp.
 
Jag var även en vända i stan förut för att hämta ut morfinliknande så jag ska klara av alla svåra smärtor som ökar nu när jag trappar ner lyrican. Det ska bli skönt att bli av med den medicinen även om det lär bli 4 tuffa månader av värk och skakningar. Jag är en fighter så jag ska nog klara av det. Nus ka jag vila vidare för när jag väl somna förut blev jag väckt för att äta. kramiz<3
 
En riktig tröttis:
 
Smultron vi plocka igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Filippa Vendelstrand

Smultron är så himla gott. :)

2015-07-04 @ 13:12:48
URL: http://mydayishappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0