Fredagens behandling gick...

Hej Hej!
 
Idag när vi kom till vårdstället för behandling var jag tydligen inte inbokad utan hon i telefonen hade råkat boka in mig på måndag trots att hon sa fredag till mig. Men som tur har dom Joursköterska typ, så jag fick min behandling efter endast 10 min extra vänta. Så jag är nöjd över hur smidigt dom löste sitt misstag.
 
Jag mår för övrigt något bättre idag trots att kroppen fortfarande strejkar. Det är framför allt bröstkorgen (revbensbrosken) och magen som bråkar. Jag kämpar tappert på trots alla motgångar.kramiz<3
 
Solen tittar fram, men det blåser väldigt mycket!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Vilken tur att de löste sig så bra :)

2015-07-27 @ 12:00:16
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0