Gör så gott jag kan...

Godkväll!
 
Svettas extremt mycket, så allra helst hade jag velat vara på stranden för att kunna svalka mig. Jag är så trött och smärtpåverkad att en liten promenad med pojken fick mig att somna till. Det behövdes visserligen, men känslan att ha misslyckats med att hålla mig vaken är jobbig. Den känslan får mig arg på kroppen men framför allt förbannad på vårdens alla lögner som faktiskt bidragit till detta helvete jag just nu har. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
 
Pojkens andra natt här har gått jätte bra han förstår att mamma kommer och hämtar honom, så han har inte direkt saknat mamma alls. Så nu är han stor nog att sova här själv fler nätter. Mosters duktiga pojke!
 kramiz<3
 
Lek & Bus ute:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Så mysigt att han kan sova över utan att längta efter mamma :)

2015-07-07 @ 18:22:41
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0