Hemma på ön igen...

Godkväll!
 
Nu har vi anlänt ute på ön och precis orkat fixa i ordning inför natten. Mina tarmar har idag bråkat extremt mycket vilket lett till att jag i omgångar vart sängliggandes. Dessutom har nervsmärtorna ökat kraftigt de senaste dygnen. Det blir nog att jag får fixa tid hos någon läkare så fort jag kommi hem från semestern. Om jag nu klarar mig till dess. Det är inte lätt att ta sig igenom dagen utan tårar och ångest som blir av att vara sängliggandes. Men som tur har jag folk omkring mig som tar hand om mig så gott det går. Nu ska jag göra mig klar för lite trubbadur kväll i båthamnen. kramiz<3
 
Så här såg jag ut innan anfallet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0